Η μουσική μου

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Απο τον εφιαλτη στο ονειρο!!

Xθες ηταν μια μερα ονειρικη για τον ΠΑΟΚ...Και ολα εδειχναν στην αρχη οτι θα ζουσαμε εναν εφιαλτη..Αν δεν ειχαμε τυχη στο πρωτο ημιχρονο θα τον ζουσαμε αυτον τον εφιαλτη σιγουρα...Τωρα θα ειμασταν ολοι κατηφεις και το παιχνιδι στην Τουμπα θα ηταν μια τυπικη διαδικασια..

Χαρη στην τυχη ομως και το γκολ του Αγιου Βλανταν ειμαστε ολοι στην πριζα τωρα..Σε μια πολυ ευχαριστη ανυπομονησια για την επομενη τεταρτη...Οταν θα ανεβαινουμε ολοι μαζι με τα αδερφια μας στον ναο μας διξασμενοι για να αφησουμε τα λαρυγγια μας στο γηπεδο και να παρουμε μια προκριση που θα μας φερει πιο κοντα στο να αλλαξουμε το ρου της ιστοριας του ΠΑΟΚ..Γιατι αν μπουμε στους ομιλους του Τσαμπιονς Λιγκ ο ΠΑΟΚ που πριν τρια χρονια ηταν χρεοκοπημενος θα μπει στην ελιτ της Ευρωπης..Εχουμε δρομο ομως γι'αυτο..

Θυμαμαι ολη τη σκηνη πριν το γκολ...Να ειμαι στο σπιτι ενος φιλου μου και να καθομαι στην ακρη της πολυθρονας...Ο φιλος μου να λεει αμαν με αυτον τον Ιβιτς τον καρκινο..Βγαλτον εξω..Εγω να λεω οτι μια φαση χρειαζεται...ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ!!!Πασα του Βιερινια στον Σαλπιγγιδη αυτος κραταει την μπαλα γυριζει και δινει μισο γκολ στον Ιβιτς ο οποιος σημαδευει με μια σουταρα το παραθυρακι του Στεκελενσμπουργκ...Το τι εγινε δεν περιγραφεται..Πανηγυρια,φωνες....Απο εξω ακουγονταν ουρλιαχτα...Τωρα πια ημουν σιγουρος οτι δεν θα φαμε αλλο γκολ αλλα ισως βαλουμε..Τελικα το σκορ εμεινε ετσι και πηγα σπιτι μου με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια..Το ονειρο πλησιαζει..Υπομονη μεχρι την αλλη Τεταρτη που η Τουμπα παλι θα ειναι καζανι.!!!!

3 σχόλια: